Monday, October 4, 2010

Our Memories together





Girl yang baju biru dalam tu la my baby <3
itu pic 1st meet kiteorang 1st kenal
1st lepak start the day we start
knowing each other and start love <3

Serius aku rindu sangat masa ni
biasalah ter ingt kenangan2 mse
mule2 knl mule2 lepak byk kenangan
pahit manis aku ngn aku mmg aku
akan simpan dalam2 hati aku
Anis Ezaty akan bertakhta terus
di hati aku buat selamanya

Aku letak pic ni sbb aku ter igt and
rindu sgt mse nih and aku yakin
baby aku jugak rindu saat2 ni sume
unite together tak mcm skg kwn2
sume da bepecah ada lah sebab nya
:(

Mish u all <3








And atas ni pic latest kami
we are going 2 month alrdy
moga2 kami kekal hingga ke hujung nyawa
dia cinta mati aku bukan aku sweet talker
tpi aku x pernah jumpe pompuan mcm ni
thanks god <3

No comments:

Post a Comment