Wednesday, December 29, 2010

Tears keep falling



Hmmm tak tau ah nak ckp ape pasal ni,Tapi aku mmg terasa gilee ohh
mcm2 aku rasa skg nihh!Hati aku menangis siapa yg tahu?aku nangis
siapa yang tahu? siapa boleh hear aku?siapa boleh jdi pendengar
aku yang setia?aku perlukan seseorang untuk aku meluahkan perasaan
aku tak boleh simpan aku sakit tak tahan aku cuba sabar ya allah
kenapa kau uji aku mcm ni?aku tau aku banyak dosa tapi aku x boleh
tahan menghadapi ujian yang kau beri ni,ya allah kau tetap kan hati aku
kau tabah kan hati aku kau beri kan ku pentunjuk! aku sayang dia!
tapi aku kecewa ngn perangai dia,sejak kebelakangan ni dia byk brubah
adakah perempuan semua sama? ohh tidakk! pleasee noo! aku x sanggup
kecewa lagi!aku besumpah atas nama Allah,dia yang terakhir!kalau aku dah
tak bersama dia aku x kan cari peganti,hati aku cinta aku hanya utk si dia
tapi kenapa si dia sering sakiti hati ku?selalu buat bende yg aku x suke
suke kecewa kan aku?tipu aku? kenapa kau buat aku macam ni sayang?
selama kite kapel aku rasa aku x pena buat mcm mana yang kau dah buat
dekat aku sekarang,kite da 2 bulan tlg la brubah.tak perlu buat bende
yang x sepatot nya kau buat!tu sume x penting* dengan pekataan saje buat
tak fikir ape?tak fikir hati aku ke?kau tulis mcm tu kau letak gmbr laki laen
aku jeleS!aku? aku? aku? kau x knl aku? aku x suke tuu!kau ckp sng
buat slh mtk maaf.hati aku?kau ada rasa cmne aku rasa?tak
detail ni hanya sekadar melepaskan perasaan!hanya kau dan aku tau psl ni
tapi aku nak kau tahu aku dah mule kecewa and tawar hati ngn kau!ENough is Enough!

2 comments: