Tuesday, January 4, 2011

12:49 am

Hehe today nak cite pasal tadi.actly aku and awek aku da plan
nak g Score A ape bende ntah.harinie malam tdi.so aku dlm pkl 5 lebih
gf aku call kejut kan aku da lmbt.sbb bende tu start pkl 7 lebih.
then aku kelam kabut siap2 tgk hujan lebat gile! then aku g ktm
tunggu train dlm 15 mins.agak lama la kan sbb hujan train mmg slow
hmm then smpi2 ktm kajang!Teksi pulak taknak hantar org g metro
sbb jem n hujan takot lama!then tunggu punye tunggu dlm 15 min
pakcik teksi ada yg nak ke metro.alhamdulillah lepas azab kt sni
haha then sesak dlm tu traffic jem 10 mins gak la nak smpi metro
padahal dekat je if x hem 3 minit leh smpi da.smpi2 aku lari cpt2 g
bustop rapid ! takot da lambat nak g rumah awek aku.smpi2 dlm 7 lebih
nak dkt pkl 8 kot?awek aku sambut aku dgn payung nya :D sweet je
mcm hero plak aku wkakaka :P then kiteorg jalan g rumah dye,dalam ati
aku takot gile nak jupe abah dia.mak dia aku ngam.abah dia x penah jupe
then aku salam cium tgn.aku terus duduk atas sofa.then awek aku ajak lepak
luar kt tangga.aku pun kua lepak luar.tunggu punye tunggu org tu dtg amek
last2 x jdi plak.takpe2.aku x mrh pun.atleast dpn jumpe gf aku di saat2 akhir
ni :P then mama mentua aku ajak g makan.syok! 3 makanan.banyak puas doe aku
nak abis kan.hehe.naik segan doe aku!yang awek aku plak lgi suruh order2
adehh segan la aku =_=" then bapak nya dtg. then bapak dia borak2 ngn aku
bapak dia sporting gak nmpk je garang :P hehe alhamdullilah syukur dpt
bakal bapak and mak mentua yg sporting.senang skit!:P then dlm pkl
11 cmtu bapak aku dtg amek kt uma dea.x leh balik sendri coz bas da x de
then before aku naek kete bapak aku kua salam ngn bapak awek aku borak2 jap
then kteorg grak.berat gile hati aku nak melangkah tinggal kan dia.:(
imissyouu!

p:s/ Sayang jaga diri tau masa bunny takde.pasni bunny da x leh slalu
dengan dia kite bejauhan tapi takpe syg sabtu ahad bunny akan balik
kite jumpe k? x leh lama2 jauhan rindu sgt! harap dia jgn nakal2
jaga diri belajar rajin2 yang penting setia ngn orang! Amin!
harap2 hubungan kami kekal hingga ke jingang pelamin! Doa2kan la ye :)

1 comment: